- Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект. А. Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок 14 дни.
- деня, в който Вие или посочено от Вас трето лице, различно от лицензирания пощенски оператор (куриер), сте приели поръчаната стока – при договор за покупко – продажба;
- деня, в който Вие или посочено от Вас трето лице, различно от лицензирания пощенски оператор (куриер), приеме последната стока – когато сте поръчали много стоки с една поръчка, които се доставят отделно;
- деня, в който Вие или посочено от Вас трето лице, различно от лицензирания пощенски оператор (куриер), приеме последната партида или част – при доставка на стока, която се състои от множество партиди или части;
- деня, в който Вие или посочено от Вас трето лице, различно от лицензирания пощенски оператор (куриер), приеме първата стока – при договори за редовна доставка на стоки, която се извършва през определен период от време.
-
Връщане или замяна на стоки
- констатирано несъответствие в броя на поръчаните спрямо доставените стоки;
- производствен дефект на стоката;
- несъответствие с обявения размер, когато е приложимо;
- несъответствие с обявената търговска марка;
- несъответствие между вида на поръчаната и доставената стока.
- разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума;
- намаляване на цената.
- касова бележка или фактура;
- протоколи, актове и други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното;
- други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
- Номер и дата на поръчка: …………………………………………………………..
- Предмет на поръчката:
- Получена на ……./……./…………… г.
- Име и фамилия на потребителя:
-
Адрес за кореспонденция на потребителя:
-
Дата на подаване: ………………………………………………………………………………..
- Номер и дата на поръчка: …………………………………………………………..
- Предмет на поръчката:
-
Причина за връщане / замяна:
-
Желая стоката да бъде заменена с: (когато е приложимо)
- Пратката е получена на ……./……./…………… г.
- Име и фамилия на потребителя:
-
Адрес за кореспонденция на потребителя:
-
Дата на подаване: ………………………………………………………………………………..
- Номер и дата на поръчка: …………………………………………………………..
- Предмет на поръчката:
-
В какво се изразява несъответствието:
-
Заявявам следния начин на удовлетворяване на рекламацията:
- Стоката е получена на ……./……./…………… г.
- Несъответствието е установено на ……/…../…………… г.
- Име и фамилия на потребителя:
-
Адрес за кореспонденция на потребителя:
-
Дата на подаване: ………………………………………………………………………………..
- касова бележка или фактура;
- протоколи, актове и други документи, установяващи несъответствието на стоката с договореното;
- други документи, установяващи претенцията по основание и размер.
Б. Срокът за отказ е 14 дни, считано от: